

im. Janusza Korczaka
w Knurowie
Jeżyki
Jeżyki
- Tematyka miesiąca
- Plan współpracy z Rodzicami
Jeżyki - sala 31
Wychowawcy - mgr Elżbieta Borowy
mgr Barbara Dmowska
Język angielski - lic. Katarzyna Cybula
Tematyka na miesiąc luty:
1. Kim będę, gdy dorosnę?
2. W karnawale same bale.
3. Czy Kot w Butach był na weselu Kopciuszka?
4. Co łączy kurę i dinozaura?
5. Gdzie puka sztuka?
W tym miesiącu uczymy się piosenki "Bo co może mały człowiek":
https://www.youtube.com/watch?v=LFdIqhUxPDI&ab_channel=Jangok
Tekst piosenki:
1. Chociaż mało mamy lat, tak naprawdę niewiele,
choć lubimy w piłkę grać i pojeździć rowerem,
choć na wszystko mamy czas, tyle zabaw nas czeka...
Wiemy, że każdy z nas, wyrośnie każdy z nas,
na wielkiego, wielkiego, na człowieka.
Ref. Bo co może,
co może mały człowiek,
tak jak ja albo ty?
Może pani, a może pan podpowie,
my zgodzimy się z tym.
2. Na podwórku fajnie jest - można sobie pobiegać,
pograć w kapsle można też, można chodzić po drzewach.
Można łapać do swych rąk kolorowe motyle...
Albo się ukryć tak, by nikt nie widział nas,
i polecieć do słońca choć na chwilę.
Ref. Bo co może...
3. Właśnie tyle lat co my ma i Bolek, i Lolek,
a więc może ja lub ty odegramy ich role.
Albo któryś będzie kimś najważniejszym na świecie...
Będzie miał tyle sił, dołoży wszystkich sił,
aby były szczęśliwe wszystkie dzieci.
Ref. Bo co może,
co może mały człowiek, tak jak ja albo ty?
Ktoś powiedział, że robiąc to, co robi,
właśnie uczy się żyć!
Właśnie uczy się żyć!
Właśnie uczy się żyć!
Termin konsultacji z nauczycielem:
poniedziałek 15:30-16:30
Proszę o zgłaszanie chęci spotkania z wyprzedzeniem.
Na wszelkie pytania i sugestie w miarę możliwości odpowiem za pośrednictwem e-maila
ela.borowy7@gmail.com
PLAN WSPOŁPRACY Z RODZICAMI
„Jeżyki”
ROK SZKOLNY 2022/2023
Wych. mgr Elżbieta Borowy
CEL OGÓLNY:
Wdrażanie rodziców do współpracy z przedszkolem, tworzenie warunków do wszechstronnego i harmonijnego rozwoju dzieci.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- Dążenie do ujednolicenia oddziaływań dydaktyczno-wychowawczych przedszkola i środowiska rodzinnego
- Dążenie do wszechstronnego rozwoju dziecka
- Zainteresowanie rodziców osiągnięciami edukacyjno-wychowawczymi dzieci
- Aktywizacja rodziców do uczestnictwa w życiu grupy i przedszkola
- Zaangażowanie rodziców w prace na rzecz przedszkola
- Podnoszenie świadomości edukacyjnej rodziców poprzez pedagogizację
- Promocja placówki w środowisku lokalnym
- Poszukiwanie sponsorów, ofiarodawców i partnerów
ZADANIA |
FORMY REALIZACJI |
TERMIN |
|
dokumentacją obowiązującą w przedszkolu, oraz programami realizowanymi w bieżącym roku szkolnym
- badania specjalistyczne - mierzenie temperatury ciała - zamieszczanie wizerunku dziecka na stronie przedszkola
|
IX
cały rok
|
2.Pedagogizacja rodziców |
|
na bieżąco |
3.Współpraca z rodzicami w rozwiązywaniu problemów wychowawczych |
|
w zależności od potrzeb cały rok
na bieżąco
2x w roku |
4. Udział członków rodziny w spotkaniach integracyjnych i uroczystościach przedszkolnych w zależności od sytuacji epidemiologicznej kraju. |
Zapoznanie rodziców z harmonogramem uroczystości przedszkolnych
Pomoc w organizacji uroczystości przedszkolnych i grupowych |
X
XII
I II V VI
w zależności od potrzeb |
5.Współudział rodziców w pracach na rzecz przedszkola i grupy. |
Pomoc rodziców w:
Pomoc w organizacji uroczystości przedszkolnych i grupowych
|
w zależności od potrzeb
|