
Janusza Korczaka w Knurowie
From banking and insurance to wealth management and securities distribution,
we dedicated financial services the teams serve all major sectors.
- Tematyka miesiąca
- Plan współpracy z Rodzicami
- Zabawy z językiem angielskim
Motylki - sala 6
Wychowawcy: mgr Beata Badura
mgr Marta Czarnecka
Język angielski - mgr Aneta Rusin
Pomoc nauczyciela - Marzena Kwas
Na wszystkie pytania odpowiem drogą mailową
badura.beata5@gmail.com
Tematyka na miesiąc:
KWIECIEŃ
I i II. Już Wiosna.
III. Mali ekolodzy.
IV. Jesteśmy Polakami.
DOMOWE PRZEDSZKOLE
Witamy Motylki i Rodziców.
Zapraszamy do wspólnej zabawy.
Tematyka tygodnia:
„Wiosna w ogrodzie”
(proszę otworzyć poniższy plik)
Poniedziałek 12.04.2021 - Dzień czekolady.
Środa 14.04.2021 - Kwiatki w ogródku.
Czwartek 15.04.2021 - Wiosna w ogródku.
Piątek 16.04.2021 - Dbamy o nasz ogródek.
Zabawy z językiem angielskim kliknij poniżej:
ANGIELSKI
Pozdrawiamy, miłego dnia.
Pani Beata, Pani Marta i Pani Marzenka 🙂
Plan współpracy z rodzicami w grupie 3-latków
"MOTYLKI"
w roku szkolnym 2020/2021
Cel ogólny:
Wdrażanie rodziców do współpracy z przedszkolem i umożliwienie im udziału w tworzeniu warunków do wszechstronnego i harmonijnego rozwoju dzieci.
Cele szczegółowe :
- Dążenie do jednolitości oddziaływań dydaktyczno – wychowawczych przedszkola
i środowiska rodzinnego. - Wszechstronny rozwój dziecka.
- Nawiązanie dobrego kontaktu z rodzicami.
- Wzmacnianie więzi rodzinnych i relacji międzypokoleniowych.
- Włączenie rodziców dzieci do życia grupy i przedszkola.
- Angażowanie rodziców w prace użyteczne na rzecz przedszkola.
- Podnoszenie świadomości edukacyjnej rodziców poprzez poszerzanie ich wiedzy n.t. rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.
- Przekazywanie wiedzy na temat funkcjonowania dziecka w przedszkolu.
Zadania | |
Organizacja spotkań | • Spotkanie organizacyjne, zapoznanie rodziców • Spotkania indywidualne – w miarę potrzeb • Wybór przedstawicieli do Rady Rodziców. • Pozyskanie niezbędnej dokumentacji od rodziców. |
Wspomaganie | • Ekspozycja prac plastycznych i wszelkich wytworów dziecięcej twórczości. • Informowanie rodziców o postępach edukacyjnych dziecka i jego zachowaniu w przedszkolu. • Spotkania ze specjalistami z różnych dziedzin (psycholog, pedagog, logopeda) • Rozwiązywanie zaistniałych problemów dydaktyczno – wychowawczych. • Informowanie rodziców o sposobie prowadzenia obserwacji dzieci oraz zapoznanie z jej wynikami. |
• Prowadzenie zajęć otwartych, obserwacja dzieci • Konsultacje z nauczycielem, rozmowy indywidualne. • Prowadzenie kącika dla rodziców (artykuły z zakresu rozwoju, edukacji i wychowania, fiszki informacyjne). • Zaangażowanie rodziców w prace na rzecz przedszkola: gromadzenie materiałów do kącików tematycznych, pomoc w przygotowaniu rekwizytów do uroczystości, pomoc w wykonaniu strojów oraz ,,inne'' wsparcie. |
Rozkład materiału z języka angielskiego
KWIECIEŃ (4-LATKI)
FARM ANIMALS
Nauka słów związanych z gospodarstwem.
Zabawa ruchowa do piosenki Five Little Ducks, Who took the cookie?
SŁÓWKA
FARM
DUCK
COW
HORSE
PIG
ZWROTY
THIS IS.....
WHERE IS....?
WHO TOOK THE COOKIE?
ARE YOU HUNGRY?
LET'S SHARE!
PIOSENKI/WIERSZYKI