GRUPA ,,KOTKI”
sala 6
Wychowawcy: mgr Mirosława Abramek
mgr Jolanta Stolarska
Język angielski: mgr Magdalena Dziuba
TEMATYKA ZAJĘĆ:
I. Dzień Dziecka.
II. Ile nóg ma stonoga?
III. Słoneczne lato.
IV. Jedziemy na wakacje.
WSZYSTKIM DZIECIOM DUŻYM I MAŁYM ŻYCZYMY WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!
Przyswajamy słowa i melodię poniższego utworu:
UWAGA, UWAGA 🙂
Dnia 6 czerwca nasze Kotki jadą na wspólną wycieczkę. Proszę o rozmowę z dzieckiem na ten temat, przygotowanie na podróż autokarem. Dziękuję.
W tym dniu śniadanie o godzinie 8:00, powrót na obiad ok. 14:00
Prosimy o ubranie naszych przedszkolaków stosownie go pogody, koniecznie pamiętamy o wygodnym obuwiu i nakryciu głowy.
5 czerwca każde dziecko przynosi pusty plecak 🙂
Informujemy o terminach konsultacji:
środy od 15:00 do 16:00
Prosimy o zgłoszenie chęci spotkania z dwudniowym wyprzedzeniem.
Na wszelkie pytania/ sugestie odpowiem również drogą mailową: mboczkowska@vp.pl
bądź pod numerem telefonu placówki.
PROSIMY O SYSTEMATYCZNE ZAPOZNAWANIE SIĘ Z INFORMACJAMI ZAMIESZCZANYMI NA STRONIE INTERNETOWEJ PLACÓWKI,
W ZAKŁADCE NASZEJ GRUPY ORAZ BEZPOŚREDNIO PRZED SALĄ!
DZIĘKUJEMY
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Plan współpracy z rodzicami w grupie 3-latków
„KOTKI”
w roku szkolnym 2022/2023
Cel ogólny:
Wdrażanie rodziców do współpracy z przedszkolem i umożliwienie im udziału w tworzeniu warunków do wszechstronnego i harmonijnego rozwoju dzieci.
Cele szczegółowe :
- Dążenie do jednolitości oddziaływań dydaktyczno – wychowawczych przedszkola
i środowiska rodzinnego. - Wszechstronny rozwój dziecka.
- Nawiązanie dobrego kontaktu z rodzicami.
- Wzmacnianie więzi rodzinnych i relacji międzypokoleniowych.
- Włączenie rodziców dzieci do życia grupy i przedszkola.
- Angażowanie rodziców w prace użyteczne na rzecz przedszkola.
- Podnoszenie świadomości edukacyjnej rodziców poprzez poszerzanie ich wiedzy n.t. rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym.
- Przekazywanie wiedzy na temat funkcjonowania dziecka w przedszkolu.
Zadania | |
Organizacja spotkań z rodzicami. | • Spotkanie organizacyjne, zapoznanie rodziców • Spotkania indywidualne – w miarę potrzeb • Wybór przedstawicieli do Rady Rodziców. • Pozyskanie niezbędnej dokumentacji od rodziców. |
Wspomaganie rodziców. | • Ekspozycja prac plastycznych i wszelkich wytworów dziecięcej twórczości. • Informowanie rodziców o postępach edukacyjnych dziecka i jego zachowaniu w przedszkolu. • Spotkania ze specjalistami z różnych dziedzin (psycholog, pedagog, logopeda) w celu wzbogacenia wiedzy rodziców. • Rozwiązywanie zaistniałych problemów dydaktyczno – wychowawczych. • Informowanie rodziców o sposobie prowadzenia obserwacji dzieci oraz zapoznanie z jej wynikami. |
• Prowadzenie zajęć otwartych, obserwacja dzieci • Konsultacje z nauczycielem, rozmowy indywidualne. • Prowadzenie kącika dla rodziców (artykuły z zakresu rozwoju, edukacji i wychowania, fiszki informacyjne). • Zaangażowanie rodziców w prace na rzecz przedszkola: gromadzenie materiałów do kącików tematycznych, pomoc w przygotowaniu rekwizytów do uroczystości, pomoc w wykonaniu strojów oraz ,,inne” wsparcie. |