Pingwinki
- Tematyka miesiąca
- Plan współpracy z Rodzicami
- Zabawy z językiem angielskim
- Religia
PINGWINKI - sala 8
Wychowawcy: mgr Jolanta Stolarska
mgr Marta Czarnecka
Język angielski: mgr Monika Kocjan
Tematyka miesiąca: STYCZEŃ
1. Płynie czas.
2. Sport to zdrowie.
3. Młodsi i starsi.
4. Dbam o zdrowie.
Piosenka " Kiedy babcia była mała"
1."Kiedy babcia była mała to sukienkę i fartuszek krótki miała.
Małe nóżki chude rączki i lubiła jeść cukierki oraz pączki.
Refren
I co , i co , że babcia nam urosła ,
że lat ma trochę więcej niż ja i brat i siostra.
I co , i co , to ważne że mam babcię ,
że bardzo kocham ją i śpiewać lubię z nią.
2.A gdy dziadek był malutki , to nie nosił adidasów tylko butki.
Nie miał wąsów ani brody , no i nie chciał jeść marchewki tylko lody!
Refren
I co , i co , że dziadek urósł trochę ,
że lat ma trochę więcej niż dwa plus
trzy plus osiem.
I co , i co , to ważne że mam dziadka ,
że bardzo kocham go i lat mu życzę sto!
3.Dawno temu babcia z dziadkiem w piaskownicy się kłócili o łopatkę.
Dziś na spacer idą sobie , a gdy wrócą ja im kawę dobrą zrobię.
Refren
I co , i co , że trochę nam urośli ,
że nie są dzieciakami , że ważni z nich dorośli.
I co , i co , to ważne że są z nami ,
niech żyją długi czas i zawsze lubią nas."
Wszelkie pytania, sugestie, uwagi proszę przesyłać na adres:
jola.64@op.pl
PLAN WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI
Grupa „Pingwinki”
Rok szkolny 2020/ 2021
CEL :
- Wielokierunkowa współpraca rodziców z przedszkolem i umożliwienie im udziału w tworzeniu warunków do wszechstronnego i harmonijnego rozwoju dzieci.
Zadania | Formy realizacji |
| |
1. Organizacja spotkań z rodzicami |
|
| |
2. Współpraca z rodzicami w celu podnoszeniu poziomu nauczania |
| ||
3.Współudział rodziców w rozwiązywaniu problemów dydaktyczno - wychowawczych |
|
| |
4. Współudział rodziców w pracach na rzecz przedszkola. |
| ||
Styczeń
Słownictwo:
Buty – shoes, szalik-scarf, skarpetki-socks;
Bałwan – snowman, śnieżynka – snowflake, sanki - sledge
Zwroty/Wyrażenia:
What colour is this? – This is…blue.
What’s your name? – I am…
How are you today? – I’m fine, thank you.
Clap your hands – klaskać
To stamp your feet – tupać
Jump – skakać
Touch your nose – dotykać nosa
Touch your head – dotykać głowy
Touch your ear – dotykać ucha
What's the weather like today?
It's sunny..cloudy..
Where is..?
This is..
Piosenki:
"The shape song" - KLIK
"Hello how are you?" - KLIK
"If you happy.." - KLIK
"Walking in the jungle" - KLIK
"Wheels on the bus" - KLIK
“Little Snowman” –KLIK
“Snowflake” -KLIK